matlabkhooneh

تکالیف متلب MATLAB - تاس ریختن ( کد Mat0028 )

1 - شش خواننده به نام های john ،Mary ،Tracy ،Mike ،Katie و David باید اجرایی در یک مسابقه داشته باشند، برنامه ای بنویسید که لیستی از ترتیب تصادفی برای اجرای خوانندگان ایجاد نماید؟

2 -  برنامه ای در یک فایل متنی بنویسید که یک ماتریس n*m شامل مقادیری که ذکر خواهد شد، ایجاد نماید؟ ( مقادیر عناصر در سطر نخست، بیانگر شماره ستون باشد، مقادیر عناصر در ستون نخست بیانگر شماره سطر باشد. دیگر عناصر برابر با مجموع عنصر باالیی و عنصر سمت چپی خود باشند. با اجرای برنامه، برنامه از کاربر درخواست می نماید که مقادیر m و n را وارد نماید.)

3 - برنامه ای بنویسید که از کاربر درخواست نماید یک بردار شامل اعداد صحیح و با طول دلخواه وارد نماید. سپس برنامه تعداد عناصر بردار ، تعداد عناصر مثبت و تعداد عناصر منفی را که بر 3 بخش پذیر میباشند، شمارش نماید. در ادامه برنامه بردار اصلی و نتایج را در قالب جمله زیر نمایش دهد؟

4 - برنامه ای در یک فایل متنی بنویسید که کوچکترین عدد طبیعی بخش پذیر بر7 را که توان سوم آن بزرگتر از 40000 است بیابد. در پایان برنامه پیغام ‘’ :id number required the ‘’ سپس عدد یاد شده را نمایش دهد. 

5 - برنامه ای بنویسید که عدد n را از ورودی دریافت کرده، سپس n جمله سری فیبوناچی را در خروجی نمایش دهد.

6 - برنامه ای بنویسید که تعداد نامشخصی عدد را از ورودی دریافت کرده، و مقلوب آنها را در خروجی نمایش دهد؟ ( مثال 4568 را دریافت کند و 8654 را نمایش دهد )

7 - برنامه ای بنویسید که شماره کارمندی id و حقوق ، کارمند موسسه ای را از ورودی دریافت کند و با توجه به تعرفه مالیاتی ، مالیات ، حقوق را محاسبه کند. مالیات و حقوق خالص هر کارمند را در خروجی نمایش دهد.

| جهت سفارش پروژه ، تکلیف و آموزش سیمولینک Simulink  و  متلب Matlab لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H