matlabkhooneh

پروژه متلب MATLAB - برازش با استفاده روش حداقل مجذور خطا ( چند جمله ای ) ( کد Mat0058 )

1 - در مطالعات مهندسی، به ویژه مهندسی شیمی، همواره با مسائلی برخورد می کنیم که نیاز به بررسی داده های گسسته حاصل از آزمایش دارد. به عنوان مثال، برای انجام عملیات ریاضی روی چنین داده هایی معمولا نیاز است که معادل های برای آن داشت تا بتوان مراحل بعدی محاسبات را انجام داد؛ یا در صورتی که برای یک نقطه مشخص داده ی آزمایشگاهی موجود نباشد، می توان با داشتن رابطه ای که روند داده ها را تخمین می زند، اطلاعات لازم را برای آن نقطه دست آورد. در موارد ذکر شده، برازش داده ها روشی است که مورد استفاده قرار می گیرد.

تابعی نوشته شده است که با دریافت مختصات یک دسته نقاط x و y و مشخص کردن درجه چند جمله ای برازش بهترین نمودار برازش را رسم می کند. ( هرچه درجه چندجمله ای بیشتر باشد ، منحنی برازش دقیق تر است )

| جهت سفارش پروژه ، تکلیف و آموزش سیمولینک Simulink  و  متلب Matlab لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H