matlabkhooneh

تکالیف متلب MATLAB - دترمینان ( کد Mat0039 )

1 – یک تابع (تابع تعریفی از سوی کاربر) بنویسید که دترمینان یک ماتریس 3×3 را با استفاده از رابطه زیر محاسبه کند:

از det3by3(A)= d3 برای نام و پارامترهای تابع استفاده کنید. پارامتر ورودی A ماتریس مورد نظر بوده و پارامتر خروجی d3 مقدار دترمینان می باشد. برنامه ی مربوط به det3by3 را به گونها ی بنویسید که از یک زیر تابع برای محاسبه دترمینان ماتریس 2×2 استفاده نماید.

2 - تابع \[y=3x^{3}-26x+10\] و مشتقات اول و دوم آن را به ازای \[-2\leq x\leq 4\] 

الف -  درون یک شکل رسم نماید.

ب - درون چند شکل در یک صفحه رسم نماید.

ج - در پنجره های شکل متفاوت رسم نماید.

دقت شود که در هر سه حالت محورها نامگذاری شوند، عنوان شکل تعیین شود، در قسمت الف و ب بخش مربوط به معرفی منحنی نیز اضافه شود.

3 – یک مقاومت با مقدار \[R=4\Omega\] و یک سلف با مقدار  \[L=1.3 H\] همان گونه که در شکل الف مشاهده می شود، در یک مدار به یک منبع ولتاژ متصل شده است ( مدار RL )

زمانی که منبع ولتاژ، یک ولتاژ پالسی مستطیلی با اندازه \[V=12v\] و بازه ی \[-0.5 s\]همانگونه که در شکل ب مشاهده می شود – به مدار اعمال نماید، جریان \[i(t)\] در مدار به صورت تابعی از زمان با روابط زیر نشان داده می شود:

\[\begin{matrix} i(t)=\frac{V}{R}(1-e^{(-Rt)/L}) & 0\leq t\leq 0.5 \\ i(t)=e^{(-Rt)/L}\frac{V}{R}(e^{(0.5R)/L}-1) &0.5\leq t \end{matrix}\]

منحنی جریان را به صورت تابعی از زمان برای بازه ی \[0\leq t\leq 2\] رسم نمایید.

| جهت سفارش پروژه ، تکلیف و آموزش سیمولینک Simulink  و  متلب Matlab لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H