matlabkhooneh

تکالیف متلب MATLAB - عدد کامل ( کد Mat0042 )

1 - چگونه می توانیم مولفه های صفر برداری مانند z را با عدد معلوم k جایگزین کنیم؟

2 - فرض کنید نمرات درس کامپیوتر دانشجویان رشته ریاضی در بردار n ذخیره شده است. چگونه می توانیم نمرات کمتر از 10 چهار نمره اضافه نماییم.

3 - با توجه به مساله قبل چگونه می توانیم به نمرات کمتر از 10 سه نمره و به نمرات بیشتر یا مساوی 10 دو نمرا اضافه کنیم.

4 - عدد کامل ، عددی است که برابر مجموع مقسوم علیه های کوچکتر از خود است ، مثلا چون 1+2+3=6  لذا 6 عددی کامل است. دستورات لازم را بنویسید که تمام اعداد کامل کوچکتر از 500 را تعیین کند.

5 - بدون استفاده از توابع آماده متلب همچون rand  و  randi وغیره ، یک دنباله 100 تایی از اعداد تصادفی تولید نمایید.

6 - رسم سه بعدی

الف ) برای تابع دو متغییره زیر ، بدون استفاده از حلقه های for نمودار سه بعدی تابع را در بازه [2,2-]=x و [2,2-]=y به صورت صفحه ، مش و منحنی های تراز رسم کنید. مشخصات محورها و نمودارها را نیز به رسم خود اضافه کنید.

\[ f(x,y)=100(y-x^2)^2+(1-x)^2\]

ب ) به صورت عددی نقاط اکسترمم ( ماکزیمم یا مینیمم ) این تابع را محاسبه کنید و مورد بررسی قرار دهید.

7 - رسم کره Sphere

الف ) برنامه ای بنویسید که شعاع r ، زاویه با محور x (phi) و زاویه با محور عمودی z (theta) را بگیرد و با توجه به زوایای داده شده بخشی از کره را رسم نماید.

ب ) حال رسم خود را به صورت نیم کره در آورید. با فرض اینکه آنچه شما رسم کرده اید ، نقشه نیم کره شمالی زمین است ، مختصات شهر همدان را بر روی آن مشخص نمایید.

8 -

9 -

10 -

| جهت سفارش پروژه ، تکلیف و آموزش سیمولینک Simulink  و  متلب Matlab لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H