matlabkhooneh

تکالیف متلب MATLAB - ترانهاده ماتریس ( کد Mat0064 )

1 - ک ماتریس نمونه 4 در 4 را تعریف کنید.

الف) سطرهای دوم و چهارم این ماتریس را حذف کنید.

ب) ترانهاده ی ماتریس جدید را بدست آورید.

2 - برنامه ای بنویسید که اعداد بین 100 تا 900 را در یک بردار تولید کند و اعدادی را که بر مجموع ارقامشان بخش پذیرند نمایش دهد

3 - برنامه ای بنویسید که دو لیست از اعداد با تعداد برابر را از فایل txt دریافت نماید و تعداد اعضای مشترک دو لیست را نمایش دهد.

4 - برنامه ای بنویسید که اعدادی را از ورودی دریافت نماید و نمایش دهد که این عدد کامل هست یا خیر.

توضیح: عددی کامل است که مجموع مقسوم علیه های آن عدد به جز خودش برابر با آن عدد باشد مانند عدد 6) .3+2+1 = 6 (

5 - یک دستگاه معادله پنج معادله پنج مجهول خطی را به صورت نمونه پیشنهاد دهید. سپس دستگاه معادله خطی را با استفاده از ماتریس معکوس حل کنید.

6 - الف) برنامه ای بنویسید که 10 عدد رندم مختلط در دایره ی واحد تولید کند.

ب) برنامه ای بنویسید که مساحت دایره ی واحد را با استفاده از تعداد بیشتری عدد رندم و نسبت تعداد نقاط رندم با تقریب بدست آورد

7 - برنامه ای بنویسید که تعداد اعداد اول از 1000 تا 10000 را در خروجی نمایش دهید

8 - تابعی تعریف کنید که اعداد ورودی را بین 1 -تا 1 +قرار دهد. برنامه ای بنویسید که با استفاده از این تابع یک لیست از 20 عدد رندم در بازه ی 0 تا 100 را از فایل txt دریافت نماید و خروجی تولید شده بین 1 -تا 1 +را نمایش دهد

9 - یک معادله غیر خطی که جواب تحلیلی ندارد را با استفاده از روش تنصیف (روش دوبخشی) حل کنید. همچنین درستی جواب را با استفاده از رسم نمودار معادله نمایش دهید.

10 - معادله غیر خطی تمرین 9 را با استفاده از روش نیوتن رافسون حل کنید. همچنین درستی جواب را با استفاده از رسم نمودار معادله نمایش دهید.

11 - بدون استفاده از دستورات حلقه و شرط ( فقط با استفاده از ماتریس ها و روابط آن ها ) دستوراتی بنویسید که 20 عدد تصادفی صحیح بین 50 تا 100 انتخاب کرده و اعداد زوج را در متغیر evens و اعداد فرد را در متغیر odds قرار دهد.

12 - اسکریپتی بنویسید که ورودی و خروجی به صورت زیر داشته باشد.

|جهت سفارش پروژه ، تکلیف و آموزش سیمولینک Simulink  و  متلب Matlab لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H