matlabkhooneh

تکالیف پردازش تصویر - Histogram Equalization ( کد Mat0031 )

1 - سیگنال گسسته تصویر cameraman.tif و pout.tif را plot کنید. نمودار هیستوگرام Histogram  ( تعداد پیکسل های خاکستری با فراوانی آن ها ) را plot کنید. در صورت همگن نبودن ، سعی در تعدیل نمودار Histogram کنید و عکس جدید را نمایش دهید.

هدف این تکلیف پیاده سازی مفهوم histogram equalization است. در این کد از دستور histeq استفاده نشده و الگوریتم histogram equalization پیاده سازی شده است.

2 - برنامه ای بنویسید که ابتدا یک تصویر را بخواند ، سپس رنگ های مختلف آن را جدا کند ، در مرحله بعد هیستوگرام هر رنگ را ترسیم کند ، در مرحله بعد با استفاده از برابر سازی هیستوگرام histeq تصاویر جدید را بسازد و دوباره هیستوگرام را ترسیم کند. ( برای افزایش کنتراست تصویر )

3 -

4 -

5 -

جهت سفارش پروژه و تکلیف پردازش تصویر OpenCV و متلب MATLAB لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H