matlabkhooneh

تکالیف متلب MATLAB - ماتریس دو بعدی ( کد Mat0056 )

 1 - برنامه ای بنویسید که یک ماتریس دو بعدی دلخواه را از ورودی دریافت کرده و بزرگترین ماتریس مربعی موجود در ماتریس ورودی که مجموع عناصر موجود بر روی قطر اصلی آن مضرب 3 باشد را به عنوان خروجی برگرداند.

2 - برنامه ای بنویسید که یک ماتریس دو بعدی دلخواه و عدد صحیح n را دریافت کند و تعداد ماتریس های n*n که تمامی درایه های آن ها غیر صحیح است را شمرده و چاپ کند.

3 - برنامه ای بنویسید که دو بردار A و B را دریافت کرده و عناصر مشترک آن دو را نشان دهد.

4 - برنامه ای بنویسید که دو عدد صحیح و مثبت را دریافت نموده و بزرگترین مقسوم علیه مشترک آن دو عدد را نمایش دهد

5 - برنامه ای بنویسید که دو عدد صحیح و مثبت را دریافت نموده و کوچکترین مضرب مشترک آن دو عدد را نمایش دهد

6 - برنامه ای بنویسید که یک آرایه از اعداد صحیح و مثبت دریافت نموده از عنصر دوم تا عنصر یکی مانده به آخر به جای هر عدد میانگین دو عدد مجاور را قرار دهد

7 - برنامه ای بنویسید عدد صحیح و مثبت N را دریافت کرده اولین عدد اول بزرگتر از N را نمایش دهد

8 - برنامه ای بنویسید عدد صحیح و مثبت N را دریافت نموده و مجموع مقسوم علیه های اول آن را نمایش دهد.

9 - برنامه ای بنویسید عدد صحیح و مثبت N را دریافت نموده و تعداد اعداد اول کوچکتر از N را نشان دهد

10 - برنامه ای بنویسید که یک بردار مانند A را دریافت کرده و میانگین اعداد بردار را نمایش دهد

11 - برنامه ای بنویسید که بردار A شامل اعداد صحیح و مثبت را دریافت کرده و میانگین مجذور عناصر بردار را بدست آورد

12 - برنامه ای بنویسید که بردار A شامل اعداد صحیح و مثبت را دریافت کرده و سپس عناصر بردار A را مرتب نماید

13 - برنامه ای بنویسید که دو آرایه از اعداد صحیح و مثبت به طول زوج را دریافت نموده و سپس آن دو آرایه را مرتب نماید و نیمه پایین آرایه اول را به نیمه بالای آرایه دوم متصل نموده در یک آرایه جدید نمایش دهد.

14 - برنامه ای بنویسید که عدد صحیح و مثبت N را دریافت نموده اعداد مربع کامل (مانند 25،16،9،4،1) که کوچکتر از N هستند را نمایش دهد.

15 - برنامه ای بنویسید که دو آرایه از اعداد صحیح و مثبت به طول یکسان را دریافت نموده و سپس تعداد عناصر آن دو آرایه را که در جایگاه یکسان مقادیر یکسان دارند را نشان دهد.

16 - برنامه ای بنویسید که دو آرایه از اعداد صحیح و مثبت به طول دلخواه را دریافت نموده و سپس تعداد عناصر آن دو آرایه را که مقادیر یکسان دارند را نشان دهد.

17 - برنامه ای بنویسید که یک آرایه از اعداد صحیح و مثبت به طول دلخواه را دریافت نموده و سپس مجموع عناصری که جایگاه فرد دارند را محاسبه نماید

18 - برنامه ای بنویسید که یک آرایه از اعداد صحیح و مثبت به طول دلخواه را دریافت نموده و سپس مجموع عناصری که فرد هستند را محاسبه نماید

19 - برنامه ای بنویسید که عدد صحیح و مثبت N را دریاقت کرده و یک ماتریس مربعی از مرتبه N با اعداد تصادفی بین 1 تا N ایجاد نماید.

20 - برنامه ای بنویسید که یک ماتریس مربعی مرتبه N را دریاقت کرده و تعداد درایه های مساوی صفر آن ماتریس را نمایش دهد.

21 - برنامه ای بنویسید که یک آرایه از اعداد صحیح مثبت را دریافت نموده آرایه را به صورت صعودی و نزولی مرتب نماید ( از دستور sort استفاده ننمائید)

22 - برنامه ای بنویسید که یک عدد صحیح مثبت را دریافت نماید و تمام مقسوم علیه های آن را در یک آرایه نمایش دهد ( از دستور divisors استفاده نکنید )

23 - برنامه ای بنویسید که یک آرایه از اعداد صحیح مثبت را دریافت نماید و اعداد اول درون آرایه را نشان دهد

24 - برنامه ای بنویسید که یک عدد صحیح مثبت را دریافت نماید و مجموع مقسوم علیه های اول آن را نمایش دهد

25 - برنامه ای به منظور ایجاد دفترچه تلفن، طراحی و پیاده سازی کنید.

اطلاعات هر مخاطب شامل نام و شماره تماس است. اسامی مخاطبین منحصر به فرد بوده و برای هر مخاطب امکان ثبت چند شماره ( حداکثر 3 مورد ) وجود دارد.

خدمات زیر توسط برنامه به کاربر ارائه می شود: ثبت اطالعات مخاطب جدید ، حذف مخاطب ، جستجوی شماره تماس مخاطب مورد نظر ، نمایش لیست مرتب شده الفبایی مخاطبین

26 - دستور حل معادلات جبری به روش نیوتن را بنویسید. یک معادله را به دلخواه تعریف کنید و دستور مناسب را برای یافتن پاسخ بنویسید.

27 -

28 -

29 -

30 -

 

 

| جهت سفارش پروژه ، تکلیف و آموزش سیمولینک Simulink  و  متلب Matlab لطفا در شبکه های تلگرام و واتساپ موضوع و سوال مورد نظر را به شماره  989364847193+ ارسال نمایید، تا پس از بررسی هزینه خدمت شما اعلام گردد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
Designed By M A T L A B K H O O N E H